Trygg installsjon av dine Abra produkter
med vårt landsdekkende nettverk 
av sertifiserte installasjonspartnere


Installasjonstjenester via AbraShop (kommer i 2024)

Instruksjoner for bestilling av installasjonstjenester gjennom AbraShop (www.abralife.no/shop)

Som kunde hos Abra har du tilgang til et bredt nettverk av sertifiserte installatører innen VVS, elektro og adgang/sikkerhet gjennom Fell Connect AS ("Fell"). Alle våre installasjonspartnere innehar sentral godkjenning, er kvalifisert av Fell og er bundet av avtaler som garanterer kvalitet, pris og betingelser.

Bestillingsprosessen

Når du bestiller installasjon, vil du motta en epost og en SMS med en link til et enkelt spørreskjema. Dette skjemaet vil be om grunnleggende informasjon om installasjonsstedet, relevante forhold for installatøren og ønsket tidspunkt for installasjonen.

Når skjemaet er sendt inn, blir det videresendt til en regional, sertifisert installatør i ditt område. Installatøren vil deretter kontakte deg for å bekrefte installasjon og pris.

Priser og Betaling

Estimert pris for installasjon er oppgitt i nettbutikken, men den faktiske prisen kan variere. Hvis det er oppgitt et estimat for en standard installasjon, vil alle våre leverandører som henvises til kunden på forhånd fremforhandlet til å kun fakturere kunden i henhold til avtalt standardpris for den gitte installasjonen og dens omfang.

Dersom det viser seg at installasjonsstedet ditt har særegenheter som gjør at den opprinnelige, estimerte prisen for installasjonen ikke dekker arbeidet som må utføres, er installatøren forpliktet til å varsle deg om dette før han eller hun begynner på installasjonen.

For eksempel kan det være at installasjonen krever ekstra arbeid, spesialutstyr eller lignende som ikke ble tatt høyde for i det opprinnelige kostnadsestimatet.

I en slik situasjon, vil installatøren informere deg om hva de ekstra kostnadene vil være. Det er viktig å merke seg at installatøren ikke vil fortsette med installasjonen før du har godkjent disse merkostnadene.

Dette sikrer at du alltid er klar over hva du betaler for og hindrer overraskelser når regningen kommer.

Støtte og Kvalifisering av Installasjon

Fells kundesenter har oversikt over installatøren og systemene som installeres, og kan bistå både installatøren og deg som kunde ved behov. I tillegg benytter våre installatører en konto i Abralife-appen, slik at Fell kan verifisere hvilken installatør som har gjennomført installasjonen, og at systemet er installert og aktivt.

Dette er viktig for å kvalifisere for forsikringsrabatt, der Fell vil dele informasjon om systemets status med forsikringsselskapet ditt. For mer informasjon om dette, kan du lese vår personvernerklæring.

Kreditering og Kuponger

Enkelte av tjenesteproduktene i nettbutikken inkluderer subsidiering for installasjon. I slike tilfeller vil du, etter en vellykket installasjon, motta en epost der du kan velge mellom kreditering til kontoen din eller en kupong for kjøp av produkter på AbraStore.

Normalt vil du oppnå en høyere sum og kjøpsverdi ved å velge kupong fremfor kontantkreditering. Dersom du velger kreditering, vil beløpet bli overført til kontoen din innen 2-3 uker. Dersom du velger en kupong, vil denne bli aktivert på Abra-kontoen din innen 48 timer.

For spørsmål eller bekymringer knyttet til installasjonstjenester, vennligst kontakt Fells kundeservice.

Se våre generelle salgsbetingelser for kjøp i vår nettbutikk AbraShop her.


Installasjonstjeneste

Installasjonsbooking via AbraShop lanseres i 2024

Har du spørsmål om bistand til installasjon allerede nå hjelper vårt team på kundestøtte deg. Vi har mulighet for å fasilitere installasjon og bistå deg med å komme igang med Abra iditt hjem allerede nå. 

Installasjon 

Garanti under hele avtaleperioden

Installasjon via våre partnere

Kundesupport med link til ditt system